МЕТОДИЧНА РОБОТА
Основні напрямки методичної роботи:
- Спостереження за освітньо-виховним процесом, виявлення недоліків, попередження помилок, надання допомоги вихователям.
- Забезпечення фахового зростання педагогів.
- Плекання кращого педагогічного досвіду.
- Ознайомлення колективу з методичними новинками.
- Впровадження в практику роботи сучасних педагогічних знахідок.
- Підготовка та проведення методичних заходів.
- Розробка методичних рекомендацій.
- Планування, фіксування, аналіз, звіт.
Методична робота базується на принципах:
- Гуманізм, демократизм.
- Педагогічна співпраця з вихователями.
- Робота в режимі довіри,доброзичливості.
- Творча атмосфера, стимулювання творчої активності.
- Допоміжно-результативний контроль.
- Надання вихователеві права вибору.
- Системність методичних заходів.
- Щоденна допомога.
Етика для працівників дошкільного закладу.
- Праця в дошкільному закладі вимагає особливої поведінки: відданість справі, любов до дітей.
- Інтелігентні стосунки між колегами: взаємоповага, увічливість, витримка, чуйність, співчуття.
- Мати достоїнства,гордо носити звання – це має виявлятися у приязних стосунках між колегами, у поведінці, повазі одне до одного.
- Педагогічний такт має виявлятися у вимогливості, насамперед до самого себе, справедливим і чесним у всьому: роботі, стосунках, адже справедливість – це регулятор моральних взаємин.
- Педагогам довірили найдорожче – дітей, вони мають усвідомлювати це.
Мета методичної роботи в закладі дошкільної освіти –
вивчення та розвиток педагогічної компетентності кожного педагога; стимулювання та розвиток їх творчого потенціалу
ІННОВАЦІЙНІ ФОРМИ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ
- ділові педагогічні ігри:
- мультимедійні презентації з обговоренням;
- консультації – практикуми;
- конкурсні виставки педагогічних розробок;
- психолого-педагогічні семінари;
- психологічні тренінги;
- методичні тренінги;
- проблемний стіл;
- методичні посиденьки;
- методичний калейдоскоп;
- методична мозаїка;
- методичний ринг;
- методична естафета;
- методичний міст;
- методичні оперативки тощо.
ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ МЕТОДИЧНОГО КАБІНЕТУ:
- створення науково-методичних, організаційно-педагогічних умов дляреалізації творчого потенціалу та вдосконалення професійної майстерності педагогів;
- організація системи роботи, спрямованої на активізацію творчого потенціалу та збагачення досвіду педагогічних працівників;
- виявлення перспективного педагогічного досвіду та організація його вивчення, узагальнення та впровадження;
- впровадження в практику роботи дошкільного закладу інноваційних технологій та досягнень найкращого педагогічного досвіду;
- вивчення стану організації навчально-виховного процесу, умов забезпечення психологічного та фізичного здоров’я дошкільників, рівня їх життєвої компетентності;
- вивчення рівня знань, умінь і навичок дошкільників відповідно до державних стандартів, організації навчально-виховного процесу;
- інформування педагогів про нові нормативні документи в галузі дошкільної освіти, науково-методичні та навчальні фахові видання.
Форми методичної роботи
ПОЛОЖЕННЯ-ПРО-МЕТОДИЧНИЙ-КАБІНЕТ
план проходження курсів підвищення кваліфікації та атестації