МЕТОДИЧНА РОБОТА

Основні напрямки методичної роботи:

  1. Спостереження за освітньо-виховним процесом, виявлення недоліків, попередження помилок, надання допомоги вихователям.
  2. Забезпечення фахового зростання педагогів.
  3. Плекання кращого педагогічного досвіду.
  4. Ознайомлення колективу з методичними новинками.
  5. Впровадження в практику роботи сучасних педагогічних знахідок.
  6. Підготовка та проведення методичних заходів.
  7. Розробка методичних рекомендацій.
  8. Планування, фіксування, аналіз, звіт.

Методична робота базується на принципах:

  1. Гуманізм, демократизм.
  2. Педагогічна співпраця з вихователями.
  3. Робота в режимі довіри,доброзичливості.
  4. Творча атмосфера, стимулювання творчої активності.
  5. Допоміжно-результативний контроль.
  6. Надання вихователеві права вибору.
  7. Системність методичних заходів.
  8. Щоденна допомога.

Етика для працівників дошкільного закладу.

  1. Праця в дошкільному закладі вимагає особливої поведінки: відданість справі, любов до дітей.
  2. Інтелігентні стосунки між колегами: взаємоповага, увічливість, витримка, чуйність, співчуття.
  3. Мати достоїнства,гордо носити звання – це має виявлятися у приязних стосунках між колегами, у поведінці, повазі одне до одного.
  4. Педагогічний такт має виявлятися у вимогливості, насамперед до самого себе, справедливим і чесним у всьому: роботі, стосунках, адже справедливість – це регулятор моральних взаємин.
  5. Педагогам довірили найдорожче – дітей, вони мають усвідомлювати це.

Мета методичної роботи в закладі дошкільної освіти  –

вивчення та розвиток педагогічної компетентності кожного педагога; стимулювання та розвиток їх творчого потенціалу

ІННОВАЦІЙНІ ФОРМИ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ

  • ділові педагогічні ігри:
  • мультимедійні презентації з обговоренням;
  • консультації – практикуми;
  • конкурсні виставки педагогічних розробок;
  • психолого-педагогічні семінари;
  • психологічні тренінги;
  • методичні тренінги;
  • проблемний стіл;
  • методичні посиденьки;
  • методичний калейдоскоп;
  • методична мозаїка;
  • методичний ринг;
  • методична естафета;
  • методичний міст;
  • методичні оперативки тощо.

 

ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ МЕТОДИЧНОГО КАБІНЕТУ:

  • створення науково-методичних, організаційно-педагогічних умов дляреалізації творчого потенціалу та вдосконалення професійної майстерності педагогів;
  • організація системи роботи, спрямованої на активізацію творчого потенціалу та збагачення досвіду педагогічних працівників;
  • виявлення перспективного педагогічного досвіду та організація його вивчення, узагальнення та впровадження;
  • впровадження в практику роботи дошкільного закладу інноваційних технологій та досягнень найкращого педагогічного досвіду;
  • вивчення стану організації навчально-виховного процесу, умов забезпечення психологічного та фізичного здоров’я дошкільників, рівня їх життєвої компетентності;
  • вивчення рівня знань, умінь і навичок дошкільників відповідно до державних стандартів, організації навчально-виховного процесу;
  • інформування педагогів про нові нормативні документи в галузі дошкільної освіти, науково-методичні та навчальні фахові видання.

 

Форми методичної роботи

 

 

ПОЛОЖЕННЯ-ПРО-МЕТОДИЧНИЙ-КАБІНЕТ

план проходження курсів підвищення кваліфікації та атестації

 

Лист МОНУ_Метод. реком. БКДО_1_9-148